Reklamační formulář vyplňuj pouze v případě vady zakoupeného zboží.
Pokud si přeješ zboží vrátit (nemá žádnou vadu), pak prosím vyplň formulář pro vrácení zboží.
Jak postupovat při reklamaci zboží
Vyplň prosím níže uvedený reklamační formulář. (Pokud chceš reklamační proces urychlit, nahraj detailní fotografii reklamovaného zboží a závady jako doplňující fotografii).
Po kliknutí na tlačítko "odeslat" Ti na mail dorazí potvrzení včetně vyplněného formuláře v pdf souboru, ten následně vytiskni a přilož ke zboží. Pokud nemáš možnost tisku, stačí ke zboží přiložit vygenerované číslo reklamace.
K reklamovanému zboží přilož kopii faktury nebo účtenky. (můžeš také nahrát jako doplňující fotografii ve formuláři)
Reklamované zboží zašli zpět na adresu: Běžecký obchod Trailpoint, Jirečkova 7, 170 00 Praha 7. Zásilku neposílej na dobírku. Zboží můžeš také přinést osobně přímo na naši prodejnu a to v běžné otvírací době.
Co musí reklamované zboží splňovat
Reklamované zboží musí být suché a neznečištěné.
Vyřízení reklamace
Jakmile nám zboží dorazí, dáme Ti vědět e-mailem. Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů a o výsledku Tě budeme informovat. Další podrobnosti a kompletní znění reklamačního řádu najdeš v obchodních podmínkách.